Monday, June 4, 2012

Simple look


Zapewne każda z was czasami podchodzi do szafy i mówi - nie mam w co się ubrać! Ja także mam takie sytuacje pomimo wielu ciuchów w szafie, a dzisiejsza stylizacja jest pomocą dla nas wszystkich. Jest zwyczajnie ale niebanalnie. Charakteru zdecydowanie nadaje czarna, prześwitująca koszula z wycięciami ze złotym zakończeniem. Wystarczy założyć do tego zwykłe spodnie, ulubioną torebkę i buty i gotowe! ;) Mogę śmiało stwierdzić, że pomarańczowe koturny dołączają do listy moich najwygodniejszych butów (pomimo tego, że są na mnie troszkę za wąskie) i można śmigać w nich bez problemów! :) Jutro rano jadę na wycieczkę klasową i wracam w środę wieczorem, więc na wszystkie pytania w komentarzach odpowiem dopiero po powrocie. Trzymajcie kciuki, żeby udała się nam pogoda! ;) PS: Założyłam stronę specjalnie do sprzedaży poza allegro(bez licytacji, po prostu ceny kup teraz od razu), także zapraszam TUTAJ.

Probably everyone of you sometimes goes to the closet and says - I don't know how to wear! I also say that so today's look maybe will help you because you can wear it and look good. It's simply but sophistically. Character of the look gives the black, translucent shirt with gold cut-outs. Match it with your favorite pants, bag and shoes and you're ready to go! ;) I can definitely say that the orange wedges are the one of my most comfortable shoes (even though they are a little too narrow for me) and you can run in them with no problems! :) Tomorrow morning I'm going on a class trip and I'll come back on wednesday evening. Keep your fingers crossed for good weather! :)

No comments:

Post a Comment