Tuesday, May 8, 2012

Outfit | The Party Series


Top: Oasap (here) // Skirt: Vintage // Shoes: Thrifted // Bag: Massimo Dutti // Bracelet:Damselfly

Colour blocking. Finally, I'm showing you the outfit with the oasap orange chiffon top. The reason I kept it such a secret is because I think it's quite an enexpected combination... I decided to colour block it with some purple skirt and accesories! Which brings me to my next surprise: I'm doing a series on party outfits! I've noticed the blog has so much casual wear, that I decided to glam it up a bit, so during the next couple of weeks you'll see some outfits that I consider party basics. So, "is colour blocking a party basic?", you ask me... well it kind of is: you know how everyone wears black at parties? One way to stand out for sure is to go colour all the way!
So, do you like it? What do you think of these series? And... what are your party basics? Let me know!

Blocos de cor. Finalmente, mostro-vos o conjunto com o top laranja da oasap. Mantive este conjunto debaixo de tanto secretismo porque acho que é uma combinação bastante inesperada... decidi conjugar o laranja com uma saia e acessórios em roxo! O que me leva à minha próxima surpresa: vou fazer uma série de conjuntos de festa! Tenho notado que o blogue se baseia muito em conjuntos casuais, então decidi aperaltá-lo um pouco e mostrar-vos o que considero básicos festivos. "Então cor é um básico festivo?", perguntam-me agora... para mim sim: sabem como toda a gente usa preto para as festas? Uma maneira de ser diferente é usar e abusar da cor!
Então, gostaram do conjunto? O que acham desta série? E por fim... quais são os vossos básicos de festa? Digam-me nos comentários!

No comments:

Post a Comment